onsdag 21. desember 2011

Vi flytter!



Dette bildet er en av de utrolig fine dokkehusene som var på messen i høst. (Det er akkurat som om du kan stige inn i butikken når som helst! Syntes den passet til innlegget, men jeg husker ikke hvem som laget det!)


Men, tilbake til hovedpoenget! Etter å ha vært på leting etter nye lokaler både i nærmiljøet og rundt om i området, så fikk vi tak i noen aldeles perfekte lokaler midt i Sola sentrum! Nærmere bestemt: Solaveien 4! For dem som er kjent ute i Sola, så var de tidligere Blomstergården og Naprapat lokaler. For dem som er ikke så kjent, så er det midt i sentrumsgaten i Sola. Vi har rådhuset på den ene ende og så har vi MEGA butikken på det andre enden og jeg er midt i.


De siste ukene nå, har Handy Hunk aka mannen min, vært å pusset, revet, lakket og malt i lokalene. (Hmm, må nok gjør alvor ut av å lage ham en quilt, ikke sant?) Nå er vi snart i mål med lokalene, nå gjelder det å telle og pakke ned butikken her i Tananger og flytte det de få milene til den nye plassen. Vi holder stengt i romjulen men gjør alt vi kan for at det blir ikke lange ventetid til nyåpningen! Vi håper å ha ny åpning av butikken lørdag, den 7nde januar!


Jeg gleder meg å se både gamle og nye kunder på den nye plassen neste år!


Liz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar